اقدام ارزشی و فراتر از تعهدات زیست محیطی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان گفت: یکی از دغدغه های همیشگی من ارتقاء ایمنی، بهداشت و محیط زیست در منطقه ویژه و پیرامون منطقه است.

به گزارش فرینا، حسن شاهرخی با اشاره به اینکه لاک‌پشت‌های نادر و بخصوص پوزه عقابی منطقه وثیزه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان به عنوان یکی از ظرفیت‌های بی نظیر محیط زیست ایران است افزود: باید به هر روش ممکن از آنها حفاظت کرد و ما فراتر از اقدامات انجام گرفته در سالهای قبل، این بار فراتر از تعهدات زیست محیطی خود تصمیم به جذب مشاور ویژه برای محافظت بیشتر از لاک پشت ها گرفتیم.
شاهرخی با بیان اینکه از همه سمن ها و انجمن های مردم نهاد شهرستان پارسیان که دغدغه محیط زیست را دارند میخواهیم در این اقدام صورت گرفته ما را با ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب خود یاری دهند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در پایان افزود: امید است با حمایت و اجرای مستمر طرح فوق که توسط کارشناسان توانا و نیروهای سختکوش برنامه ریزی و اجرا شده و نتایج بسیار خوبی نیز تاکنون به همراه داشته و خواهد داشت وبا حمایت انجمن های زیست محیطی، گامی موثر در جهت حفاظت و تداوم نسل این گونه ارزشمند و در معرض انقراض برداشته شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.