جلسه شورای فرهنگی مدیران شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگی مدیران شهر فرودگاهی با رویکرد برنامه ریزی دقیق و مناسب برای ایام الله دهه فجر و جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

به گزارش فرینا؛ دومین جلسه شورای فرهنگی مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران کل و نمایندگان ارگان های امنیتی، نظامی و انتظامی حاضر در شرکت صبح امروز 21 آذرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این مجموعه برگزار شد.
در ابتدای جلسه عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر و جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمام ایران در تدارک برگزاری جشنی شایسته و درخور برای ایام دهه فجر هستند و ما نیز در شهر فرودگاهی وظیفه داریم با پاسداشت انقلاب اسلامی این مراسم را هرچه با شکوه تر برگزار کنیم.
علی عسگری افزود: برای انجام این امر لازم است برنامه ریزی دقیق، خوب و منسجمی صورت بگیرد و به امید خدا ترمینال ـ گالری سلام نیز همزمان با دهه فجر نیز بهره برداری و افتتاح خواهد شد.
در ادامه این جلسه، نمایندگان ارگان ها و ادارات مختلف به بیان نقطه نظرات و ارائه برنامه های خود برای ایام الله دهه فجر پرداختند و پیگیری ساخت یک مسجد برای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در پایان جلسه از دست اندرکاران عملیات پروازی حج 97 در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با اهداء لوح یادبود تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.