تعمیر و تجهیز مدارس منطقه باید به سرانجام برسد

مدیر آموزش، توسعه، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ادارات آموزش و پرورش منطقه، کلیه اقداماتی را که در خصوص تجهیز و تعمیرات مدارس تا کنون انجام داده‌اند هر چه سریع‌تر به این مدیریت ارائه دهند تا این پروژه به سرانجام برسد.

گزارش فرینا، پیرو تفاهم نامه‌ای که فی مابین این سازمان با ادارات آموزش و پرورش منطقه منعقد شده، جلسه ای در همین راستا و با هدف ارائه راهکارهای مناسب با حضور مدیر آموزش، توسعه، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با مدیران آموزش و پرورش برگزار شد.

علی الیاسی با اشاره به اینکه ادارات آموزش و پرورش منطقه در اجرای این پروژه سرعت عمل لازم را نشان نداده‌اند گفت: اگر تا به امروز روند پیشبرد کار اصولی انجام شده بود می‌توانستیم کل مشکلات سیستم آموزش و پرورش منطقه را طی ۵ سال حل کنیم.

الیاسی افزود: هدف از برگزاری این جلسه بررسی و مشخص نمودن مشکلات در تفاهمنامه موجود است تا بتوانیم با ارائه راهکارهای مناسب در حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم تا با بازشدن گره­های موجود، کارها به نحو بهتری پیش رود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می رود این آخرین جلسه از سلسله جلسات با این مضمون باشد گفت: مهم‌ترین مصوبه این جلسه نشست مشترک بین امور مالی و ذی حسابی سازمان منطقه آزاد اروند و آموزش و پرورش با حضور یک کارشناس عمرانی در اولین فرصت خواهد بود که بسیاری از مشکلات کنونی در این حوزه تکرار نشود.

مدیر آموزش، توسعه، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: باید هزینه فرصت‌ها را به حداقل برسانیم و بتوانیم کلیه مشکلات دانش آموزان منطقه را حل کنیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.