راه یابی نمایش "چکامه هایی که حباب می شوند" به جشنواره بین المللی تئاتر فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از راهیابی نمایش "چکامه هایی که حباب می شوند" به سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این مطلب گفت: راهیابی این نمایش از جزیره قشم به جشنواره بین المللی تئاتر فجر که برای نخستین بار در تاریخ فعالیت های حوزه هنرمندان تئاتر جزیره انجام می شود افتخاری برای هنرمندان این حوزه نمایشی است.
کمساری عامل اصلی این موفقیت بزرگ در حوزه هنر تئاتر جزیره قشم را حاصل زیرساخت ها و دوره های آموزشی دانست که به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ایجاد شده است.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، نمایش "چکامه هایی که حباب می شوند" به نویسندگی علی ذاکری و کارگردانی کمیل جعفری از سوی دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزیده شد .
بنا به ایم گزارش، گروه انتخاب این بخش متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى پس از تماشای اکثر آثار ارائه شده به صورت زنده و بازبینی برخی از آثار به صورت فایل تصویری، 63 نمایش برگزیده از 34 جشنواره ی تئاتر استانی، 14اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند.
شایان ذکر است که سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر با دبیرى نادر برهانى مرند از 22 بهمن تا 4 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.