ورود بیش از 84هزار گردشگر به ماکو در هفت ماهه سال97

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه آمار گردشگران داخلی ورودی به ماکو امسال 32درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: در مجموع 84هزار و 759نفر گردشگر در هفت ماهه امسال وارد ماکو شدند.

به گزارش فرینا، حسین حمزه‌لو با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو در بخش آموزش، گردشگری، فرهنگی، ورزشی، حمایتی و آموزش و پرورش تکالیفی برعهده دارد افزود: اخیرا اندیشکده توسعه متوازن منطقه آزاد ماکو با حضور اساتید دانشگاه صنعتی شریف و ظرفیت‌های منطقه شکل گرفت و در آن، چشم‌انداز منطقه تعریف شد و بیش از 60راهبرد به همین منظور شکل گرفت و چهار محور مهم و اساسی به جهت اینکه منطقه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند تعریف شد.
حمزه لو گفت: یکی از آنها بحث آموزش، کشاورزی، لجستیک، گردشگری، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی بود.
وی بیان کرد: با این رویکردها و اقدامات علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی به شناساندن منطقه در سطح کشور کمک کرده و هم اینکه در صدد جذب گردشگر و سرمایه‌گذار هستیم.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه جامعه هدف منطقه آزاد ماکو، هم اکنون جذب گردشگران داخلی است افزود: برای رسیدن به این موضوع ماکوگرام تعریف شد و در آن 50 تا 60نفر از وبلاگ‌نویسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی در سطح کشور به ماکو سفر کرده و سه روز در روستاها اقامت کردند و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ماکو معرفی شد و در سایه آن آمار مسافران ورودی افزایش یافت.
حمزه لو با اشاره به اینکه آمار گردشگران داخلی امسال 32درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: در مجموع 84هزار و 759نفر گردشگر در هفت ماهه امسال وارد ماکو شدند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه با اشاره به در پیش بودن شب یلدا تصریح کرد: برای استقبال از شب چله و با هدف احیای سنن و آیین‌های قدیمی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه چهارشنبه و پنجشنبه در شوط، پلدشت و ماکو برنامه‌هایی اجرا می‌شود.
نوشته ورود بیش از 84هزار گردشگر به ماکو در هفت ماهه سال97 اولین بار در رسانه مناطق آزاد . پدیدار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.