برگزاری ششمین دوره تجلیل از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری ششمین دوره تجلیل از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات در این منطقه خبرداد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی با بیان اهمیت جایگاه صادرات در مناطق آزاد کشور گفت: این مناطق به عنوان پیشخوان توسعه صادرات و فناوری در کشور محسوب می شوند که خوشبخاته اروند به لحاظ موقعیت جغرافیای و هم مرز بودن با کشور عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس پتانسیل و ظرفیت ویژه ای برای صادرات کالا و خدمات نسبت به مناطق دیگر را دارد.

موسوی همچنین با اشاره به رشد ۳۳ درصدی صادرات کالاهای تولیدی و خدماتی از منطقه در ۹ ماهه سال جاری برگزاری این مراسم را هم راستا با ایجاد انگیزه و قدردانی از زحمات فعالین این عرصه دانست و افزود: شورایعالی مناطق آزاد کشور به جهت حمایت از تولید صادرات محور، تامین مواد اولیه و قطعات مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنایع  را به مناطق آزاد کشور بدون ثبت سفارش امکان پذیر نموده است؛ که این امر در آینده می تواند نوید رشد هر چه بیشتر صادرات را در این مناطق بهمراه داشته باشد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان زمان برگزاری ششمین دوره تجلیل از صادرکنندگان نمونه و پیشکسوتان صادرات را سوم و پنجم دیماه در اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری، دو شهر خرمشهر و آبادان  اعلام کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.