امکان قاچاق در کیش وجود ندارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: قاچاق در کیش صفر و به تعبیری امکان قاچاق در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری، با اشاره به اینکه بابهره گیری از فرصتی که قانون برای مناطق آزاد ایجاد کرده می توان از پدیده قاچاقجلوگیری کرد، افزود: بخشی از قاچاق به دلیل اختلاف قیمت کالاها در داخل با خارجکشور صورت می گیرد.
مظفری با بیان اینکه با بهره گیری مطلوب از فرصت های مناطق آزاد و اجرایصحیح قانون می توان پدیده قاچاق را به نحو مطلوبی مدیریت کرد، گفت: جزیره کیش باوجود وسعت کم ظرفیت بسیار مناسبی برای تمامی کشور به ویژه در حوزه های سرمایه گذاری و گردشگری محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه باوجود برنامه ها و اهدافی که در گذشته تدوین شده می توان رویدادهای بین المللی مطلوبی را در کیش شاهد بود،ادامه داد: این منطقه با تاکید رئیس جمهوری برای بهره گیری از ظرفیت های کیش بایدحلقه اتصال اقتصاد ایران با اقتصاد جهانی باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: ثبت سفارش برای واردات مواد اولیه و قطعات در منطقه آزاد کیشو سایر مناطق آزاد حذف شده و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند از چنین ظرفیتهایی استفاده کنند.
مظفری ضمن اشاره به اینکه دانشگاه ها در کیش از ظرفیت مناسبی برخوردارهستند، گفت: این منطقه باید محور فعالیت های دانش بنیان و نوآورانه باشد.
وی با بیان اینکه گردشگران می توانند از آرامش بی بدیل در کیش استفاده کنند، افزود: تمامی تصمیمات مورد اتخاذ در گذشته برای شکوفایی کیش به طور قطع اجراخواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پروژه های مورد تعریف در منطقه مزبور دارای توجیه اقتصادی بوده و سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند در این منطقه با طیب خاطر سرمایه گذاری کنند.
مظفری افزود: بازگشت سرمایه در بازه زمانی در نظرگرفته برای طرح هایسرمایه گذاری مناسب و همینطور به سرمایه گذاران تعهد داده می شود که از اعتمادآنان برای بازگشت سرمایه در مدت زمان مدنظر پاسداری شود.
وی با تاکید بر اینکه برای شکوفایی بیش از پیش در کیش اجرای پنج محور اصلی از قبیل پاک دستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت با بخش خصوصی توانمند در دستور کار قرار می گیرد، گفت: تمامی چهار محور نخست باید به نحو مناسبی در این راستا اجرا شود تا محور پنجم یعنی داشتن بخش خصوصی توانمند و تحقق مشتارکت واقعی شکل گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه کیش را تمرینی برای پیوند ایران با اقتصاد جهانی دانست و به رادیو اقتصاد افزود: تلاش می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته کیش به عنوان یک فضای مطلوب برای کسب و کار تبدیل شود.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.