اتمام بهسازی ابنیه و محاوط شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تا یکماه آینده

در این طرح تاکنون 410 تن آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی ترمیم و بازسازی و همچنین بیش از 2 هزار متر از انهار و کانالهای جمع آوری آبهای سطحی لایروبی و پاکسازی شده‌اند.

به گزارش فرینا، احمدرضا بیاتی، مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به طرح بهسازی ابنیه و محاوط شهر فرودگاهی اظهار داشت: این طرح شامل بازسازی کلی جاده اصلی و جاده های دسترسی به ساختمان‌های اداری، پل نشست و برخاست، ترمیم آسفالت و علائم ترافیکی، تعویض گاردریل‌ها، رنگ‌آمیزی کلیه جداول، لایروبی کانال‌ها، نورپردازی و احیاء فضای سبز فرودگاه است.

مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) یادآور شد: در این طرح 410 تن آسفالت بازسازی و ترمیم، 870 ست گاردیل و متعلقات نصب و تعمیر، 10 هزار و 385 متر از جداول رنگ آمیزی و 2 هزار و 480 متر از انهار و کانالهای جمع‌آوری آبهای سطحی لایروبی شده است.

وی ارتقاء کیفیت تجربه مسافر از شهر فرودگاهی را هدف این طرح برشمرد و افزود: فضای سبز فرودگاه  در محوطه مرکزی فرودگاه شامل ترمینال و ساختمان‌های اصلی در حال گسترش بوده و این تغییر و بهسازی برای همگان قابل مشاهده و ملموس است.

بیاتی با بیان اینکه کار بهسازی ابنیه و محاوط فرودگاهی تا یکماه آینده تکمیل خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه ترمینال ـ گالری سلام به زودی افتتاح می شود و مسافران نیاز به اطلاع رسانی مناسب و درستی برای مسیریابی ترمینال‌های فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) دارند، برنامه ریزی شده تا همه علائم ترافیکی، راهنمایی رانندگی و تابلوهای اطلاع رسانی یکپارچه و استانداردسازی گردند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.