از سوی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور؛

صورتحساب عملکرد بودجه سال 1396 کل کشور به هیات دولت تقدیم شد

معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی از تهیه صورتحساب عملکرد بودجه سال 1396 کل کشور و تقدیم آن به هیات دولت خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، سید رحمت اله اکرمی گفت: با وجود تمدید دو ماهه مهلت جذب و ارائه صورتحساب دریافت و پرداخت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، صورتحساب عملکرد سال 1396 کل کشور، با تلاش های شبانه روزی همکاران اداره کل هماهنگی و تلفیق حساب ها و روش های حسابداری معاونت متبوع، زودتر از موعد مقرر قانونی تهیه شده است.

اکرمی افزود: این صورتحساب، همچون سال قبل، با استفاده از سامانه نظارت آنی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور (سناما)، مطابق عناوین و تقسیمات مندرج در قوانین بودجه سنوات مذکور تهیه و تقدیم هیات دولت شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 103 قانون محاسبات عمومی کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است، صورتحساب عملکرد هر سال مالی را حداکثر تا پایان آذر ماه سال بعد طبق تقسیمات و عناوین مندرج قانون بودجه سالیانه، همراه با گردش نقدی خزانه بطور همزمان به دیوان محاسبات کشور و هیات وزیران تسلیم کند.
معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی، ارائه صورتحساب عملکرد بودجه سالانه کل کشور را اقدامی با اهمیت از سوی دولت در راستای پاسخگویی به ملت و ارتقای شفافیت مالی عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.