در بازدید متولیان عرصه عمران استان از بندر امیرآباد مطرح شد:

احداث ١٥ پست اسکله در بندرامیرآباد

مدیربنادر و دریانوردی مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: این بندر رکورد بی‌نظیری را در عمران و توسعه کشور ثبت کرده است.


به گزارش فرینا، سیاوش رضوانی در بازدید متولیان عرصه عمران استان از بندرامیرآباد، افزود: این بندر از آغاز تاسیس، بی‌وقفه برنامه‌های توسعه‌ای خود‌ را ادامه داد و اکنون بندر امیرآباد رکورد بی‌نظیری را در عمران و توسعه کشور ثبت کرده است.
رضوانی با اشاره به اینکه بندرامیرآباد سومین بندر کشور از لحاظ وسعت است، گفت: احداث 15 پست اسکله، کارخانه های تولیدی، جاده های آسفالته و ریلی، اسکله رورو ریلی و ... را می‌توان از دستاوردهای مهم مجموعه مدیریتی این بندر در بخش فنی و مهندسی برشمرد.
وی به مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در حوزه‌های مختلف اشاره و احداث جاده دسترسی رستمکلا، تعریض جاده گوهرباران- ورکلا را بخشی از اقدامات این بندر در این بخش عنوان کرد.
رازجویان؛ سرپرست معاونت عمرانی استاندار نیز پس از بازدید از پروژه‌ها، مهندسی ساخت این سازه‌ها را کم نظیر دانست و بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد.
رازجویان سرپرست معاونت عمرانی استاندار، نظری مدیرکل راه و شهرسازی، محمدزاده مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان به همراه جمعی دیگر از مسئولان استانی و فرماندار، بخشدار و شهردار شهرستان بهشهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بازدید کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.