در اولین هفته برگزاری میز خدمت؛

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مستقیم با مردم گفت وگو کرد

 غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نخستین مسئولی بود که در طرح میز خدمت و گفتگوی مستقیم مردم با مسؤلان جزیره کیش پاسخگوی شهروندان بود.

به گزارش فرینا، در نخستین روز فعالیت طرح میز خدمت که جمعه ٧ دی به همت نهاد نماز جمعه کیش بر پا شد، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بصورت مجزا با ٣٠ نفر از مراجعه کنندگان در صحن مصلی گفتگو کرد و مشکلات و خواسته های آنان را مورد بررسی قرار داد.
مظفری در پایان این دیدارها، برپایی میز خدمت در مصلای کیش را گامی قابل تقدیر دانست و نتایج آنرا مفید و موثر ارزیابی کرد.
وی افزود: این برنامه، ارتباط بین مردم و مسئولان و خدمت گیرنده و خدمت دهنده را تقویت می کند و در مسیر سازندگی قرار می دهد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به شفاف سازی و ضرورت خدمت رسانی با کیفیت به مردم به عنوان یکی سیاستها و اولویت های منطقه آزاد کیش، ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان را اقدامی سازنده و مهم در این زمینه دانست و از امام جمعه کیش در برپایی میز خدمت قدردانی کرد.
امام جمعه کیش نیز با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه به گفت: میزخدمت هر هفته بعد از نماز جمعه در مصلای کیش برپا می شود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسؤلان مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده افزود: مردم در طول هفته مجموعه ای از مشکلات و خواسته های خود را با نهاد امام جمعه در میان می گذارند و به تناسب همین مشکلات، هر جمعه یکی از مسؤلان در میز خدمت پاسخگوی مراجعه کنندگان است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.