مدیرعامل ایرنا از شهرک پتروشیمی چابهار دیدن کرد

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان از شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران دیدن کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سیدضیا هاشمی در بازدید از شهرک پتروشیمی چابهار در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت این طرح بزرگ اقتصادی و اشتغالزایی قرار گرفت.
هاشمی گفت: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به آبادانی چابهار و اجرای طرح های بزرگ توسعه ای تاکید دارند. سید ضیاء هاشمی اظهار داشت: چابهار با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب برای ترانزیت کالا، استقرار صنایع مختلف نظیر فولاد و پتروشیمی است.
شهرک پتروشیمی چابهار در زمینی به مساحت هزار و 280 هکتار و سرمایه گذاری نهایی 14 میلیارد دلار در حال اجراست که تاکنون 6 واحد مجوزهای لازم را اخذ کرده اند.
مدیرعامل سازمان خبرگزاری ایرنا در سفر به چابهار از ظرفیت های گردشگری رمین تا گواتر، شهرک پتروشیمی توسعه نگین مکران، پیکره تجاری منطقه آزاد، بنادر صیادی و توانمندی های شیلاتی، سایت پرورش میگو گواتر و رودیک، جنگل های حرا و بندرشهید بهشتی دیدن کرد.
هاشمی در نشست هایی با مسئولان و سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار و مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
'شاهین فرشاد' مدیرکل اخبار استانهای ایرنا، داریوش جهان بین مدیرکل دفتر پژوهش و بررسی های خبری و حیدر سرایانی رئیس خبرگزاری مرکز سیستان و بلوچستان در این سفر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را همراهی کردند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.