تمدید فراخوان شناسایی سرمایه گذار طرح احداث واحد پتروشیمیGTX در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

مدیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان از تمدید فراخوان شناسایی سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در طرح احداث واحد پتروشیمی GTX در این منطقه ویژه اقتصادی خبر داد .

به گزارش فرینا، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: برای بررسی بهتر شرایط و با توجه به درخواست های مکرر شرکت ها مهلت این فراخوان به مدت یک ماه دیگر تمدید شد .
 بنابر این گزارش متن کامل این فراخوان به این شرح است :
 سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با نمایندگی شرکت توسعه صنایع انرژی‎بر پارسیان جنوب به‎عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی­ بر پارسیان و با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نظر دارد در راستای اجرای سیاست­ های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص توسعه صنعت پتروشیمی کشور از طریق مشارکت بخش غیردولتی نسبت به شناسایی و ارزیابی فعالان بخش صنعت پتروشیمی که از توانمندی مالی، فنی و مدیریت اجرائی مناسب جهت اجرای طرح ­های پتروشیمی برخوردار می ­باشند، جهت سرمایه ­گذاری (بصورت مستقل و یا مشارکتی) در طرح­ تبدیل گاز طبیعی به متانول و زنجیره آن (GTX) در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‎بر پارسیان در راستای قوانین و مقررات مربوطه اقدام نماید.
این فرایند در مرحله اول از طریق آگهی فراخوان در روزنامه های کثیرالانتشار و وبسایت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‎بر پارسیان انجام می­شود و در مراحل بعدی به صورت مذاکره با سرمایه گذارانی خواهد بود که صلاحیت ایشان در مرحله اول تایید شده باشد.
سرمایه گذاران علاقمند میتوانند به صورت مستقل یا ترکیبی از چند شرکت داخلی و یا خارجی در این پروژه شرکت نمایند. درصورتی که سرمایه گذار ترکیبی از چند شرکت باشد، هریک از این شرکت ها باید فقط در یک گروه مشارکت عضو باشند.
بدین وسیله شرکت توسعه صنایع انرژی ­بر پارسیان جنوب از کلیه سرمایه ­گذاران دارای توانمندی مالی، فنی و سابقه اجرایی مناسب در این زمینه دعوت به عمل می ­نماید تا حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۰۷ نسبت به دریافت اسناد فراخوان سرمایه‌گذاری عمومی شناسائی جهت سرمایه گذاری، از شرکت مهندسین مشاور ره­ شهر به عنوان مشاور عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‎بر پارسیان به نشانی: تهران ـ میدان ونک ـ ابتدای اتوبان حقانی ـ بعد از چهارراه جهان کودک ـ خیابان دکتر شهیدی ـ کوچه هوشیار ـ پلاک ۳ (تلفن: ۰۲۱۸۲۱۷۲۰۰۰- فکس: ۰۲۱۸۸۸۸۳۸۶۸) اقدام نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.psez.ir بخش فراخوان ها مراجعه شود .
بدیهی است پس از بررسی و ارزیابی مدارک پیش گفته، برای شرکت­ های واجد صلاحیت دعوتنامه شرکت در مذاکرات ارسال خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.