کسب مقام دوم تیمی مسابقات کاراته استان توسط کیوکوشین کاران قشمی

رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از کسب مقام دوم کیوکوشین کاران قشمی در مسابقات کاراته سبک های آزاد استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسعود موسوی با اشاره به حضور سه تیم از باشگاه های جزیره قشم شامل، خلیج فارس سازمان منطقه آزاد ، میران و توحید هلر بیان کرد: این مسابقات استانی در بخش کمیته  و با حضور 300 شرکت کننده از سراسر استان برگزار شد.
موسوی افزود: تیم قشم با 28 ورزشکار در این مسابقات شرکت داشت و با کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و 10 مدال برنز، مقام دوم تیمی مسابقات کاراته استان را از آن خود کرد.
به گفته رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، باشگاه خلیج فارس قشم با 15 ورزشکار توانست یک مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز را کسب کند.
موسوی با معرفی مدال آوران باشگاه خلیج فارس قشم گفت: مصطفی باقری در وزن 28- کیلوگرم و رده سنی نونهالان، مدال طلا و مهدی گودرزی در وزن اپن و رده سنی نوجوانان مدال نقره را برای این تیم به ارمغان آوردند.
وی افزود: مدال های برنز این باشگاه نیز توسط میلاد سرابی در وزن اپن و رده بزرگسالان ،رضا عزیزی در وزن 55- کیلوگرم و رده نوجوانان، علی زارعی در وزن اپن رده نوجوانان،  امین طاهری در وزن اپن رده نوجوانان و پارسا جمشیدیان در وزن 35- کیلوگرم و رده نوجوانان کسب شد.
رییس حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از حضور 13 ورزشکار از تیم های میران و توحید هلر در این مسابقات خبر داد و عنوان کرد: صفر علی محصل و علی صفریان فرد مقام های نخست و شاه زمان شاه جهان و محمد فروزنده مهدی موفق به دستیابی به عنوان دوم این مسابقات شدند.
وی ادامه داد: پوریا رحیمی هلری، الیاس زرنگ، محمد دریانورد، محمد زرنگ و زبیر محمودی اسامی کیوکوشین کارانی است که به کسب عنوان سوم نایل شدند.
شایان ذکر است، مسابقات کاراته سبک های آزاد استان هرمزگان در بخش کمیته با حضور ورزشکارانی از شهرستان بندرعباس، حاجی آباد، میناب و رودان و منطقه آزاد قشم در روزهای پنج شنبه و جمعه، 29 و 30 آذر ماه در شهر بندرعباس برگزار شد که کیوکوشین کاران بندر عباسی موفق به کسب مقام نخست این دور از مسابقات شدند و ورزشکاران منطقه آزاد قشم و حاجی آباد به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.