آغاز به کار دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی امروز، دوشنبه 10 دی ماه 1397 در جزیره قشم آغاز به کار کرد.

به گزارش فرینا، دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم با حضور مقامات عالی رتبه دولتی و استانی با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف کشور و گردهمایی فعالان صنعت هتلداری، در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم افتتاح شد.
این نمایشگاه گردشگری، که به دست علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور افتتاح شد، ویترینی برای ارایه داشته های گردشگری کشور با محوریت معرفی اقلیم منحصربفرد جزیره قشم و صنایع دستی متنوع آن است.
برای برپایی دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم به مدت پنج روز (10 تا 14 دی ماه)، هفت کمیته ویژه در منطقه آزاد قشم مشغول ارایه خدمات هستند.
13 استان کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، زنجان، کرمان، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و مرکزی در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم به مساحت یک هزار و 500 مترمربع، ضمن عرضه محصولات هنری خود به ارایه دستاوردها و موفقیت های صنعت هتلداری و بوم گردی خود می پردازند.
93 غرفه این نمایشگاه در حوزه‌های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه‌های بومگردی و استارت آپ ها، فعال هستند.
اجرای موسیقی اقوام توسط پنج گروه استانی، همایش ملی گردشگری، مسابقه ایران شناسی و برگزاری چهار کارگاه تخصصی شامل کارگاه آموزشی میناکاری، کارآفرینی در حوزه گردشگری، کارآفرینی در حوزه صنایع دستی و کارگاه راهکارهای توسعه ورزش در مناطق آزاد از فعالیت های جانبی دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی قشم است.
پنج غرفه این نمایشگاه، برای معرفی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جزیره قشم، فعالیت های جامعه هتلداران، آژانس مسافرتی نادری، هتل ایرمان و اقامتگاه بوم گردی بادگیر روستای دفاری قشم اختصاص یافته است.
یادآور می شود، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعاملسازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه و تنی چند از مقامات دولتی کشوری و استانی حضور دارند.
 این نمایشگاه از روز دوشنبه 10 دی ماه تا روز جمعه 14 دی ماه 1397 همه روزه از ساعت 16 تا 23 در محل در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برپاست.
در حال حاضر، جزیره قشم با ۴۶ هتل و یک هزار و ۶۹۵ اتاق و پنج هزار و ۵۴۷ تخت، ۱۸ هتل آپارتمان و ۲۵۶ اتاق و ۹۴۲ تخت، ۱۶ مهمانپذیر و ۱۷۱ اتاق و ۶۱۹ تخت و سه پانسیون و ۱۹ اتاق و ۵۶ تخت آماده ارایه خدمات رفاهی و تفریحی به گردشگران این جزیره زیباست.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.