10 / منطقه آزاد انزلی ترکیبی از افکار و ایده های پویا و عملکرد درخشان است

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی ترکیبی از افکار و ایده های پویا و عملکرد درخشان است.

به گزارش فرینا، عین ا... شریف پور نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران و عضو فراکسیون مناطق آزاد با بیان اینکه بازدید فعلی وی سومین حضور او در منطقه آزاد انزلی ظرف چند سال اخیر است، به مقایسه تحولات گسترده روی داده در این منطقه در سالهای اخیر پرداخت و توسعه ایجاد شده آن را ناشی از ترکیبی از افکار و ایده های پویا و عملکرد درخشان اعلام کرد و با اشاره به نقدهای غیر منصفانه ای که علیه مناطق آزاد بیان می شود، افزود: بنا بر باور اینجانب، در نقد و بررسی عمکلرد هر نهاد و مسئولی نباید به صورت مچ گیری و خدعه و نیرنگ برای اثبات مدعا و نقد خود عمل کرد، بهترین راه در این مسیر بررسی مشفقانه و برادرانه است.

شریف پور به تجزیه و تحلیل منویات مقام معظم رهبری در جریان بررسی برنامه ششم توسعه و برنامه های اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: تصریح ایشان در عرصه اقتصاد، نصب العین قرار دادن اصول درون زایی، خود اتکایی و برون نگری است و در شرایط فعلی کشور بهترین بستر اجرای چنین راهبردی، مناطق آزاد هستند.
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینجانب نیز به برخی از حوزه های عملکردی برخی مناطق آزاد انتقاداتی وارد می دانم، اما به جای رسانه ای کردن، از طریق مذاکره مستقیم با دبیر محترم و مدیران عامل سازمان ها موضوعات را پیگیری می کنم، اضافه کرد: پیشنهاد بنده تداوم حضور و بازدید اعضای فراکسیون مناطق آزاد از هر منطقه با همراهی نمایندگان حوزه مرتبط است چراکه انتظارات افکار عمومی بر نمایندگان در جهت تأمین درخواست های مردمی بسیار است.

شریف پور با تأکید بر اینکه بر این مهم واقف هستیم که مناطق آزاد در جهت رفع مشکلات نواحی و محدوده خود نمی توانند شق القمر کنند، افزود: مطالبات مردمی در این مناطق را باید به آرامی و درایت رفع کرد.

عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با قدردانی از هدایت و راهبری خوب مناطق آزاد از سوی دکتر بانک از زمان تصدی سمت دبیری شورایعالی مناطق آزاد و رویکرد تعاملی صورت گرفته مشاور رییس جمهور با نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی مرتبط گفت: اگر می خواهید مناطق آزاد بیشترین نقش را در شتاب بخشی به اقتصاد کشور ایفا نمایند، باید روند گسترش تعاملات با نمایندگان و اعضای کمیسیون ها و فراکسیون مناطق آزاد استمرار یافته و تقویت شود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.