لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به چابهار تصویب شد

نماینده مردم مبارکه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان به محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار در نشست امروز تصویب شد.

به گزارش فرینا، زهرا سعیدی مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، افزود: این جلسه با دستور کار بررسی لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان به محدوده منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برگزار شد.
سعیدی مبارکه گفت: این جلسه که با حضور مسئولان منطقه آزاد و سازمان بنادر و کشتیرانی برگزار شد گزارشی در خصوص لایحه مذکور ارائه شد.
وی افزود: در ادامه جلسه نیز اعضا موارد مورد ابهام خود را در خصوص لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری مطرح کردند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: نهایتا پس از طرح نظرات و رفع ابهامات لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید.
سعیدی جزئیات لایحه مذکور را تشریح کرد و گفت: با توجه به اینکه اغلب مناطق آزاد برای تعامل با اقتصاد جهانی به نحوی متصل و وابسته به یک بندر در محدوده خود هستند و برای بهره مندی متقابل منطقه آزاد چابهار و بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری از مزایا و امکانات یکدیگر، این لایحه به مجلس ارائه شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.