مجوز پرواز کرج ـ کیش صادر شد

سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: مجوز برقراری پرواز از مبدا کرج به سمت کیش صادر شد.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هواپیمایی کیش ایر اولین پرواز خود از کرج به کیش را در روز سه شنبه 25دی ماه جاری با یک فروند هواپیمای فوکر 100 انجام می دهد.
ثناگو مطلق گفت: این پرواز از این پس روزهای جمعه و سه شنبه به صورت منظم در این مسیر تردد و مردم استان البرز می توانند از این پروازها برای سفر به جزیره زیبای کیش بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه تقاضاهای زیادی برای سفر در این مسیر وجود داشت، افزود: با توجه به فصل سرما و کاهش مسافرت به مناطق سردسیر، میزان تقاضای سفر به مناطق گرمسیر افزایش چشمگیری داشته و پیش بینی می شود استقبال خوبی از سوی مردم برای پروازهای این مسیر وجود داشته باشد.
سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در تلاش هستیم تا با افزایش پروازهای مسیر مشهد و کیش و با ایجاد مسیرهای پروازی جدید خدمات مطلوب تری را به مردم استان البرز ارائه کنیم.
بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام شهریورماه امسال فعال شد و این فرودگاه تاپیش از آن از دهه 70 برای خدمات حمل بار هوایی مورد استفاده قرار گرفته است.
منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز از دهه 80 در حاشیه فرودگاه پیام تاسیس شد و اکنون حدود 70 واحد تولیدی در این محدوده فعالیت دارند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.