همزمان با دهه فجر؛

کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می‌رسد

نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو سازمان،‌ رییس شبکه بهداشت و درمان، مدیر بیمارستان فجر ،‌شهردار و مسئولین ادارات محیط زیست و آب و فاضلاب روز یکشنبه در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد ماکو برگزارشد.

به گزارش فرینا به نقل از اقتصاد۲۴،‌ اسلام یادگاری در این نشست گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو با حضور پزشکان متخصص با امکانات تشخیصی و درمانی با آخرین تجهیزات پیشرفته در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

یادگاری با اشاره به اینکه در این کلینیک خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، ماموگرافی،‌ سونوگرافی،‌ فیزیوتراپی و .. ارائه می شود افزود: راه دسترسی مناسب برای این کلینیک نیز با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو تا خرداد ماه سال آینده از مسیر جاده ساحلی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه طراحی نقشه محوطه سازی و پارکنیگ نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو طی دوهفته آتی آماده می شود ادامه داد: برای احداث و تجهیز این کلینیک ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و با مساعدت سازمان منطقه ازاد ماکو هزینه شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.