اولویت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون جذب نیروهای بومی منطقه است

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: بهره‌مندی از نیروهای بومی شهرستان تایباد از اولویت‌ها و رویکردهای منطقه ویژه اقتصادی دوغارون است و به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص هستیم.

به گزارش فرینا، حسین آقائی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه تایباد افزود: در حال روزانه حدود 1000 نفر از جوانان شهرستان در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در حال فعالیت و امرار معاش هستند.
آقائی با بیان اینکه مرز دوغارون قطب اقتصادی کشور است که توسعه و رونق آن مستلزم همکاری‌های بیشتر نهادهای مستقر در مرز است، گفت: در آینده نزدیک، توقف کامیون‌ها نیز به روز خواهد شد که این امر کاهش هزینه و رونق صادرات را در بر خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون سفیر اقتصادی ایران در شرق کشور است که بایستی برای رونق صادرات، واردات و اشتغال‌زایی جوانان تلاش مضاعفی صورت پذیرد.
در ادامه این دیدار فرمانده سپاه ناحیه تایباد ضمن تبریک انتصاب مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: برای توسعه چرخه اقتصادی کشور همه باید تلاش کنیم و تولیدات ملی خودمان را به دنیا صادر کنیم.

سرهنگ داوود الهیاری تصریح کرد: امروز باید از تولیدات داخلی کشورمان حمایت کنیم تا اقتصاد کشور پایدار و توسعه پیدا کند که این امر مستلرم همکاری همه مسئولان است.
سرهنگ الهیاری افزود: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون یک فرصت ارزشمند در شرق کشور است که بایستی به بهترین نحو از آن استفاده تا همه از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ در این دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه تایباد، جانشین سپاه ناحیه تایباد و فرمانده حوزه ادارات، فرمانده سپاه ناحیه تایباد را همراهی می‌کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.