ورزش معلولین و جانبازان منطقه آزاد ماکو توسعه می یابد

اولین کارگروه ورزش و خدمات جانبازان و معلولین منطقه با اختصاص یک میلیارد ریال برای توسعه ورزشی و رفاه معلولین و جانبازان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش فرینا،‌نخستین نشست کارگروه ورزش و خدمات جانبازان و معلولین با حضور نمایندگان جامعه معلولین،‌آموزش و پرورش،‌بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادارات ورزش و جوانان و شهرداری ها در سازمان منطقه ازاد ماکو برگزار شد و به اهمیت بحث معلولین و جانبازان در هر سه حوزه اجتماعی سلامت و ورزش حائز اشاره گردید.
شایان ذکر است تا کنون برنامه های متنوعی در راستای رفع موانع توسعه خدمات ورزش معلولین و افزایش کارایی و اثر گذاری این قشر و جلوگیری از موازی کاری در این منطقه انجام شده و  برای سال ۹۸ برنامه ها و سیاست هایی تدوین شده است. 

در این راستا می توان به تخصیص منابع جهت مطالعه احداث سالن های پارا المپیک در منطقه از سوی  مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد ماکو  اشاره کرد. 

این کارگروه بصورت ماهانه در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود و تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی بصورت مشترک از برنامه های مربوط به جامعه معلولین و جانبازان حمایت کنند. 

در این جلسه مقرر شد نهادها و سازمان های مرتبط نسبت به پیگیری بودجه های مصوب از ادارات کل و وزارتخانه های متبوع اقدام کنند و در این زمینه سازمان منطقه آزاد ماکو همکاری لازم را انجام می دهد.

همچنین مقرر شد: هر ۶ ماه یکبار تمامی گزارشات کارگروه با حضور فرمانداران به مدیرعامل ارسال می شود. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.