حمایت مجلس شورای اسلامی و سازمان هواپیمایی کشور از فرودگاه بین المللی پیام

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از فرودگاه فتح و فرودگاه بین المللی پیام که با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها برگزار شد، گفت: با توجه به بررسی های انجام شده تقریباً تمام هواپیماهای بزرگ کشوری می توانند در فرودگاه بین المللی پیام بنشینند.

به گزارش فرینا، محمدرضا رضایی کوچی افزود: ازلحاظ کیفیت باند، ترمینال ها و دیگر مسائل فنی این فرودگاه ظرفیت های بالایی دارد، طبیعی است که این فرودگاه ازلحاظ پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند.
رضایی کوچی گفت: اعتقادداریم همه نیازها و امکانات پروازها در اینجا مهیاست و سازمان هواپیمایی کشور نیز درخواست حمایت جدی از تقویت این فرودگاه به عنوان فرودگاه مسافربری دارد . 
وی افزود: در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز اعتقادداریم که باید از فرودگاه پیام حمایت کنیم. بسیاری از پروازها در ترافیک فرودگاه مهرآباد معطل می شوند و باید از این فرودگاه با توجه به سرمایه گذاری سنگینی که انجام شده، حمایت شود . 
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به سانحه سقوط هواپیمایی بوئینگ ۷۰۷ ارتش در فرودگاه فتح اشاره کرد و گفت: در حال بررسی جعبه سیاه هستیم. آنچه در شرایط فعلی می توان گفت این است که خلبان به هر دلیلی باند پیام و فتح را اشتباه گرفته ولی قبل از شنیدن اطلاعات جعبه سیاه نمی توان نظری در این مورد داد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.