تور والیبال ساحلی کشور چهار تیم برتر خود را شناخت

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مرحله یک چهارم نهایی والیبال ساحلی کشور در شهر درگهان قشم انجام شد که چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش فرینا، فریدون الهامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها تیم های کیا رادطب بندرخمیر، شهرداری درگهان، اوج رامسر و تولیدی گوشت و مرغ پیگیر گلستان با برتری مقابل رقبا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
الهامی گفت: تیم کیارادطب بندرخمیر 2 بر صفر از سد تیم صرافی مدینه بندرترکمن گذشت و اوج رامسر نیز با همین نتیجه شرکت ویلا بنا ساحل را شکست داد.
وی اظهار داشت: شهرداری درگهان و تولیدی گوشت و مرغ پیگیر گلستان نیز با نتیجه مشابه 2 بر صفر به ترتیب از سد تیم های ستارگان زرین بندرعباس و شورای شهر و شهرداری آق قلا گذشتند و به نیمه نهایی رسیدند.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در ادامه بازی ها و در مرحله نیمه نهایی فردا(سه شنبه) تیم کیاراد طب بندر خمیر ساعت 9 و 30 دقیقه با اوج رامسر برای رسیدن به فینال پیکار می کنند.
الهامی افزود: ساعت 10 و 30 دقیقه نیز شهرداری درگهان با تولیدی مرغ و گوشت پیگیر گلستان دیدار می کند تا تیم های صعود کننده به فینال مشخص شوند.
چهارمین دوره تور والیبال ساحلی کشور از روز یکشنبه هفتم بهمن ماه در شهر درگهان قشم آغاز شد.
90 نفر در قالب 20 تیم از استان های اصفهان، سمنان،گلستان، تهران، گیلان، مازندران، یزد، آذربایجان شرقی و هرمزگان در این مسابقات شرکت داشتند.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس به موازات ساحل استان هرمزگان گسترده شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.