سران طوایف باید در ترویج تعلیمات قرآنی نقش پررنگی داشته باشند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: باید سعی کنیم تعلیمات قرآن را در زندگی روزمره خود جاری کنیم و سران طوایف نیز باید در ترویج تعلیمات قرآنی نقش پررنگی داشته باشند.

به گزارش فرینا، در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چهارمین نشست شورای شیوخ و سران عشایر منطقه آزاد اروند امروز با حضور مدیرعامل و معاونی فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مضیف حاج عبدالله برگزار شد.

اسماعیل زمانی در این نشست گفت: موضوع تدبر در قرآن و محافل قرآنی موضوعی است که اخیراً در منطقه آزاد اروند تمرکز بیشتری بر آن صورت گرفته است.

زمانی افزود: باید سعی کنیم تعلیمات قرآن را در زندگی روزمره خود جاری کنیم تا بتوان جلوی اتفاقات بد زندگی را گرفت. مثلاً در مسئله حمل سلاح و تیراندازی در مراسم‌های عزا و شادی ممکن اتفاقات بدی رخ دهد و جان دیگران به خطر بیفتد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه تعلیمات قرآن نیز مخالف رخ دادن چنین اتفاقاتی است، عنوان کرد: از سران عشایر و بزرگان طوایف می‌خواهیم که همچنان فرهنگ صلح و دوستی را رواج دهند.

زمانی افزود: بزرگان طوایف و عشایر به‌عنوان فرهیختگان و بزرگان این جامعه در این خصوص مسئولیت دارند و روزی از شما پرسیده می‌شود که برای پیشرفت قوم و طایفه خود چه کردید.

در پایان این نشست نیز از سران و بزرگان طوایف تقدیر و تشکر به عمل آمد و کارت عضویت در مجمع قرآنی منطقه آزاد اروند به آنها اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.