جزیره قشم سرشار از زیبایی و شگفتی است

  • دوشنبه 15 بهمن 1397 - 15:03
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیر ژئوپارک جهانی ایدریا کشور اسلوونی از جزیره قشم به عنوان منطقه ای سرشار از جاذبه های زیبا و شگفت انگیز نام برد.

به گزارش فرینا، خانم سانیا در دیدار با عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این مطلب، افزود: آنچه در ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم مشاهده کردم جملگی زیبایی هایی است که باید در برابر آن تعظیم کرد.
وی با تقدیر از تلاش موفق مسئولان ژئوپارک جهانی قشم برای مشارکت دادن جوامع محلی در فعالیت های مرتبط با ژئوپارک، اظهارامیدواری کرد با افزایش همکاری های بین دو ژئوپارک، هنر صنایع دستی بانوان هنرمند جزیره قشم را در منطقه ژئوپارک ایدریا و دیگر نقاط اسلوونی معرفی کنیم.
مدیر ژئوپارک جهانی ایدریا تصریح کرد: آماده ایم با ایجاد نمایشگاه در نقاط مختلف کشورمان به ویژه در منطقه ژئوپارک ایدریا، فرهنگ و هنر و آئین های مردم بومی جزیره قشم را در قالب نمایشگاه ها و آئین های ویژه به نمایش بگذاریم.
در این دیدار، بویان رئیس هیات مدیره و سانیا مدیر ژئوپارم ایدریا کشور اسلوونی از عبدالجواد کمالی عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و علیرضا امری کاظمی مدیر ژئوپارک جهانی قشم برای سفر به کشور اسلوونی و دیدار از ظرفیت های ژئوسایت های ژئوپارک ایدریا دعوت کردند.
شایان ذکر است، هیات مدیره ژئوپارک جهانی ایدریا اسلوونی در سفر سه روزه به جزیره قشم به اتفاق علیرضا امری کاظمی و کارشناسان ژئوپارک جهانی قشم از بیشتر ژئوسایت های موجود در این جزیره بازدید کردند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.