10 / بهره برداری شش پروژه سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند

  • چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 12:00
  • اروند
  • 0 دیدگاه
6 پروژه سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد به بهره برداری رسید .

به گزارش فرینا؛ بعد از ظهر امروز مرتضی بانک با حضور در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر ۶ پروژه ی مهم سرمایه گذاری را افتتاح کرد؛ در این مراسم مدیر عامل، معاون سرمایه گذاری و کسب و کارهای این سازمان و جمعی از مسئولین محلی وی را همراهی کردند.
کارخانه «ویرا پخش باران اروند» بزرگترین کارخانه فرآوری و بسته بندی برنج در کشور اولین پروژه از شهرک های صنعتی آبادان بود که به بهره برداری رسید ؛ این پروژه با مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۸۰ نفر آغاز به کار کرد.
طرح توسعه «ساقه زرین اروند» شرکت فرآوری خرما و تولید انواع شکلات در منطقه اشتغال جدید برای ۱۰ نفر و شرکت «اف آر» تولید کننده انواع لوازم خانگی، دو پروژه دیگر افتتاح شده در شهرک صنعتی آبادان بودند.
در ادامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حضور در شهر ک صنعتی خرمشهر ۳ پروژه دیگر را افتتاح کرد. شرکت «مهندسی فناوری جدید صلح آسمانی اروند» با کاربری تولیدی صنعتی پارچه خام بنر تبلیغاتی، شرکت «پاک پلیمر اروند» نخستین کارخانه تولید انواع نوار لبه pvc در جنوب کشور و با بهره برداری از شرکت «تاج پلاست اروند» تولید کننده لوله و اتصالات upvc تا سایز ۶۳۰ با کاربردهای انتقال فاضلاب، آبرسانی تحت فشار، کشاورزی، ساختمانی و مخابراتی باتوجه به نیاز منطقه و لزوم صادرات و ارزآوری سفر وی به پایان رسید.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.