برپایی کرسی دانشگاه برارا، میلان فشن و مدآرت در بخش بین الملل جشنواره مد و لباس فجر

نمایندگانی از دانشگاه های ایتالیا و فرانسه در بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر حضور به هم می رسانند.

به گزارش فرینا، بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر درحالی به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود که شاهد حضور استادان دانشگاه های ایتالیایی و فرانسوی با هدف نگاهی نو به بازارهای جهانی هستیم.
برپایی تور نمایشگاهی آموزشی چابهار و مسابقه از ایده تا اجرا از اهم ویژه برنامه های بخش بین الملل این دوره از جشنواره بوده که حاکی از برپایی کرسی دانشگاه های برارا، میلان فشن و مدآرت در ایران و شامل جزئیات دوره های آموزشی بخش بین الملل هشتمین جشنوره مد و لباس فجر است.
بنابراین گزارش، تور نمایشگاهی آموزشی چابهار با حضور نمایندگانی از دانشگاه های برارا ایتالیا، مدآرت فرانسه و میلان فشن اینستتو برپا می شود و در پایان دوره آموزشی گواهی معتبر از این دانشگاه اروپایی اعطا خواهد شد.

محورهای آموزش در این بخش به شرح زیر است:
چگونه ظرفیت های بومی خود را به کالای جهانی تبدیل کنیم؟
پکیجینگ و نحوه ارائه محصول فشن
بررسی ظرفیت های پوشاک ایران
برپایی کرسی دانشگاه ھای برارا، میلان فشن و مدآرت در جشنواره مد و لباس 2019/8/2
بیو فشن و محیطه زیست
امضای شخصی و هویت ایرانی

علاقه مندان می توانند جهت استفاده از این تور آموزشی در منطقه آزاد چابهار و شرکت در مسابقه زنده از ایده تا اجرا با شماره های 09382476900 و 0933862679 تماس بگیرند.
بخش بین الملل هشتمین جشنواره مد و لباس فجر از 25 تا 28 بهمن ماه به میزبانی مرکز نمایشگاهی و همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود.
همچنین در تهران هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار "خوشا مکران و نقش بی‌مثالش" ٢٦بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی "بوستان گفتگو" برگزار می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.