همزمان با گرامیداشت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامی؛

1 / مرتضی بانک به جزیره کیش سفر کرد

مرتضي بانك مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، همزمان با ايام گراميداشت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامی، امروز (چهارشنبه) به منظور بازدید و افتتاح پروژه هاي عمرانی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش به این جزیره سفر کرد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در این سفر از پروژه برج های مسکونی پارسیس بازدید می کند این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال، توسط بخش خصوصی  ساخته شده و آماده بهره برداری است.
همچنین افتتاح مرکز محیط زیست کیش از دیگر برنامه های این سفر است. این مرکز با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و به جهت اهمیت محیط زیست، اکولوژی، اکوتوریست و لاک پشت ها به همت سازمان منطقه آزاد کیش احداث شده است.
مشاور رییس جمهور با حضور در محل احداث خط انتقال آب حدفاصل میدان قشم تا میدان نو بنیاد از این پروژه بازدید و آن را افتتاح می کند. این پروژه به منظور آبرسانی به نقاط جنوب شرق به سمت جنوب تا شمال غربی جزیره کیش با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد کیش احداث شده است.
همچنین افتتاح هتل 4 ستاره لیلیوم از دیگر برنامه برنامه های دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر است. این هتل که با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث شده، دارای 154 اتاق، یک کافی شاپ، سالن اجتماعات با ظرفیت 150 نفر و رستوان با ظرفیت 250 نفر است.
گفتنی است؛ محمدرضا رستمي معاون فرهنگي، اجتماعي و صنايع خلاق؛ محمود منزوي زاده مشاور امور بين الملل و مديركل حوزه و مهدي رعيتي سرپرست مديريت فني و زيربنايي دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مرتضی بانک را در اين سفر همراهي مي كنند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.