رونمایی از آثار مصور خبرنگار و عکاس پیشکسوت و جانباز ماکویی

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی با رونمایی از آثار منتخب صفرعلی محمدپور؛ عکاس وخبرنگار پیشکسوت شهرستان ماکو تجلیل شد.

به گزارش فرینا، در مراسمی که در مسجد جامع این شهر ترتیب یافت با حضور مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و امام جمعه ماکو از کتاب صفرعلی ، راوی انقلاب رونمایی شد .
در این کتاب که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو به چاپ رسیده است بیش از شش دهه از فعالیتهای خبری و عکس ، خبر نگار پیشکسوت شهرستان ماکو ، صفرعلی محمدپور ، که روایت مصور وقایع قبل و بعد انقلاب و همچنین روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به تصویر کشیده است ، رونمایی شد .
صفرعلی محمدپور از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده و هم اکنون هم به دلیل عوارض شیمایی هشت سال دفاع مقدس دوران نقاهت را سپری می کند .
وی فعالیت خود را از ۱۳۳۰ در شهرستان ماکو با نمایندگی روزنامه های اطلاعات و کیهان و به دنبال آن خبرنگاری برای این دو نشریه سراسری آغاز کرد و قبل و بعد از انقلاب هم اولین خبرنگار رادیو و تلویزیون ملی در شهرستان ماکو بود .
وی در طول شش دهه فعالیت بیش از ۲۰ هزار عکس از اتفاقات مهم این شهرستان در روزهای قبل و بعد از انقلاب و حتی جبهه های جنگ ثبت و به تصویر کشیده است .

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.