نشست مشترک با ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور

نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت بهره برداری دانشگاه فرهنگیان این منطقه برگزار شد .

به گزارش فرینا؛ این نشست صبح امروز با حضور عامر کعبی و جلیل مختار نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ویژه خرمشهر ، معاون فرهنگی این سازمان و جمعی دیگر از مسئولین محلی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بیان اهمیت تربیت معلم در ایجاد جامعه سلامت و توسعه آینده منطقه بر لزوم حمایت از دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

اسماعیل زمانی افزود : رشد و پیشرفت جوامع مختلف در گرو تأمین نیروی انسانی ماهر و متخصص بوده و جوامعی که در این خصوص تلاش بیشتری داشته اند، نتایج موفقیت آمیزی را در حرکت پر شتاب توسعه اقتصادی و اجتماعی کسب نموده اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در اصلاح نظام آموزش و پرورش گفت : تسلط فارغ التحصیلان این دانشگاه ها بر مباحث آموزشی و پرورشی دانش آموزان به مراتب بیشتر از دیگر مراکز آموزش عالی است.

حسین خلیل فر اظهار کرد : تردیدی نیست که امروزه پاسخ گویی به چالش های علمی، صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی و نیز دست یابی به توسعه پایدار و دانایی، محور مستلزم تحول بنیادی در آموزش و پرورش است .

وی همچنین بیان کرد : استان خوزستان با سابقه ی درخشان دانشگاهی و ظرفیت های فراوان و نیروی انسانی جوان نیازمند ایجاد تحول در نظام تربیت معلم است ؛ با تقویت این بخش علاوه بر تاثیرات مثبت آموزشی این استان در ایجاد اشتغال برای بومیان گام موثری برداشته است.

درپایان نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سازمان منطقه آزاد اروند در راستای احداث و راه اندازی ساختمان دانشگاه فرهنگیان خواهان نظارت این سازمان بر کیفیت ارایه خدمات این دانشگاه در ادامه ی مسیر بودند.

لازم به ذکر است اعظم قاسمی زاده مدیریت دانشگاه فرهنگیان منطقه آزاد اروند را برعهده گرفت است ، وی سابقه ی ریاست آموزش و پرورش آبادان را در کارنامه خود دارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.