دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند خبر داد:

اجرای 13 گروه موسیقی از 9 شهرستان کشور در اروند

احسان مرعشی پور از اجرای 13 گروه موسیقی از 9 شهرستان کشور در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منطقه آزاد اروند(آبادان و خرمشهر) خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد حسین مرعشی پور دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند، در نشست خبری به همین منظور که در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در منطقه آزاد اروند، جشنواره موسیقی فجر در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

او با عنوان اینکه در این جشنواره 13 گروه موسیقی از 9 شهرستان در منطقه آزاد اروند به روی صحنه می روند، گفت: این گروه ها از شهرستان های تهران(3 گروه)، شیراز، اهواز، آمل، ماهشهر، بهبهان، رامهرمز، آبادان و خرمشهر است.

مرعشی پور افزود: در بخش موسیقی پاپ یک کار، در بخش موسیقی کلاسیک نیز یک کار و در بخش موسیقی سنتی و محلی 11 کار شرکت دارند که این نشان می دهد جشنواره به سوی موسیقی فاخر و سنتی پیش می رود و ما نیز باید با استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند این موضوع را در منطقه دنبال کنیم.

دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند اضافه کرد: آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند ساعت 19:30 روز چهارشنبه 24 بهمن ماه جاری در سینما مهر آبادان آغاز می شود. همچنین در ساعت 21:30 روز چهارشنبه 30 بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه این جشنواره در سینما مهر آبادان برگزار می شود.

 

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.