مدرس ایتالیایی کارگاه طراحی مدولباس در چابهار برگزار کرد

همزمان با اجرای جشنواره بین المللی مد و لباس در منطقه آزاد چابهار مدرس ایتالیایی با هدف انتقال تجربیات طراحان مد و لباس «کارگاه طراحی تا اجرا» را در این منطقه برگزار کرد.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاه طراحی تا اجرا در بخش تجاری مد و لباس با همکاری شرکت تجاری اجرایی چی اف CIEFFE و با حمایت موسسه میراث معاصر نماد در حال برگزاری است تا تجربیات ایتالیایی ‌ها به طراحان ایرانی انتقال پیدا کند.
محمداکبر چاکرزهی افزود: در راستای ایجاد ارتباط بین بخش‌ های تجاری و طراحی در داخل و خارج از کشور، این کارگاه برنامه ریزی شده و در روزهای آینده نیز کارگاههای مختلفی با هدف انتقال تجربیات صنعتگران و بررسی نحوه اجرای کار در عرصه مد و لباس برگزار خواهد شد.
چاکرزهی بیان کرد: در این ورک شاپ ماریا دل روزاریو Maria Del Rosario، از مدیران ارشد شرکت چی اف به عنوان مدرس و سخنران حضور داشت و علاوه بر توضیح نحوه فعالیت طراحان برای راه اندازی یک شرکت برجسته، نحوه ارائه خدمات این شرکت در ایران را نیز معرفی کرد.
به گزارش ایرنا، هشتمین جشنواره بین‌ المللی مد و لباس فجر با حضور 18 کشور و حدود 200 صنعتگر داخلی و خارجی امروز در سالن همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار آغاز بکار کرد و تا 28 بهمن ماه ادامه دارد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.