تشریح فرصت های سرمایه گذاری در ماکو برای تجار و فعالین اقتصادی آذربایجان شرقی

 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی و روسای انجمن ها اتحادیه‌های تولیدی و صنعتی استان آذربایجان‌شرقی دیدار و فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در ماکو را تشریح کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا،‌ ابراهیم جلیلی در این دیدار ضمن معرفی فرصت‌ها، مزایا و مشوق‌های سرمایه‌گذاری در منطقه گفت: منطقه آزاد ماکو با آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی در نزدیکی مرزهای ترکیه و با اعطای مزایای ویژه، آماده پذیرایی از تولید‌کننده ها و برند‌های معروف تبریز و استان آذربایجان شرقی است.

جلیلی افزود: فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی در منطقه آزاد ماکو طبق قانون به صورت ۱۰۰ درصد از مالیات بر درآمد و ارزش افزوده معاف است که امتیازی ویژه برای جذب بخشی از فعالیت‌های تولیدکنندگان تبریز و استان آذربایجان شرقی به سوی منطقه آزاد ماکو خواهد بود.

وی گفت: برای معافیت مالیاتی فعالیت‌های اقتصادی باید مجوز فعالیت اقتصادی از سازمان منطقه آزاد ماکو اخذ و اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر به اداره دارایی و امور مالیاتی ارايه شود. 

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو از تمام سرمایه گذاران و صاحبان صنایع این استان دعوت کرد تا با حضور و سرمایه گذاری و فعالیت در تمامی شاخه های صنعتی در منطقه آزاد ماکو، در تجربه توسعه اقتصادی منطقه مشارکت کنند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.