برگزاری کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی

مدیریت آموزش، تعالی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی می کند.

به گزارش فرینا؛ این کارگاه با عنوان لولوپی، آوا ورزی و الفبا ورزی نام دارد که به منظور بالا بردن سطح علمی مربیان و مدیران این حوزه، در آبادان و خرمشهر برگزار شده است.

در خصوص این کارگاه و آشنایی با واژه های کاربردی آن باید عنوان کرد: «لولوپی» روشی آموزشی در زمینه ریاضیات با رویکرد بهره گیری از ادبیات است که برای کودکان سنین ۳ تا ۶ سال طراحی شده و هدف از آن شناخت پایه ها و بنیادهای پیش عددی از راه داستان است.

لازم به ذکر است الفباورزی روشی بر مبنای واج شناسی ویژه کودکان بوده و بیشتر جهت زبان آموزی به کودکان پیش از دبستان است؛ آوا ورزی نیز روشی در جهت آموزش آواهای پایه ای و بیداری آوایی ویژه کودکان رده سنی ۲ سال است.

خاطر نشان باید کرد بیداری آوایی، بنیادی ترین بخش زبان آموزی است که به کودکان سال های پیش دبستانی آموزش داده می شود و برای کودکانی که دچار نارسایی آوایی هستند نیز کاربرد بسیار دارد.

این دوره با همکاری مدیریت آموزش، تعالی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند و کانون توسعه و همیاری مهد های کودک ادارات بهزیستی آبادان و خرمشهر در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.