سازمان منطقه آزاد ماکو در طرح های مشارکتی توسعه و محرومیت زدایی اهتمام ویژه دارد

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو درجلسه بررسی پروژه های مشارکت سازمان با دستگاه های اجرایی گفت: يکی از مهمترين اقداماتی که در سازمان منطقه آزاد ماکو انجام گرفته است، مشارکت در طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی است که در این راستا برنامه هایی برای سالهای ۹۷، ۹۸، ۹۹ و۱۴۰۰ تدوین شده است.

به گزارش فرینا، غلامرضا رضایی با اشاره به اهداف راهبردی تعیین شده گفت: ملاک ما برای تدوين اين برنامه توسعه و راهبردی، اهداف مشخص شده توسط دبيرخانه شورا بوده است که عبارتند از کمک به تامين رشد پويا و بهبود شاخص های اقتصاد مقاومتی و دستيابی به اهداف سند چشم انداز ۲۰ساله کشور، . کمک به تنوع بخشی پيوندهای اقتصادی کشور با اقتصادهای منطقه ای و بين المللی به ويژه با کشورهای همسايه و منطقه،‌ کمک به توسعه و تسريع عمران و آبادانی منطقه ای و توانمندسازی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامع محلی است.

رضایی ادامه داد: در همين راستا برای دستيابی به ۳ هدف راهبردی فوق، تعداد ۱۸ راهبرد، ۴۱ هدف عملياتی و ۲۳۹ برنامه عملياتی تدوين شده است که با ابلاغ به ادارات و نهادهای دولتی اجرا می شود.

وی با اشاره به ۲۳۹ برنامه عملیاتی تدوین شده اظهار داشت: ۵۹برنامه در معاونت اقتصادی و سرمايه گذاری؛ ۶۸ برنامه در معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ۸۳ برنامه در معاونت فنی و زيربنايی و عمرانی؛ ۱۸ برنامه در معاونت توسعه مديريت و ۱۱برنامه برعهده انديشکده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.