مهندسی معکوس تمسه نقاله های فرودگاهی با یک سوم هزینه مشابه خارجی

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از کاهش زمان ایستایی مسافران ورودی جهت دریافت بار و چمدان همراه در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام(ره) خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا نصرتی اظهار داشت: با هدف کاهش زمان ایستایی مسافران در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عملیات تغییر تسمه نقاله های سالن ورودی این ترمینال آغاز شد.

نصرتی گفت: در همین راستا امروز یک تسمه نقاله ١٢٠ متری در قسمت شرقی سالن ورودی ترمینال مسافری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تسمه نقاله های قبلی توسط شرکت اروپایی ساخته شده بودند گفت: تسمه نقاله های جدید در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) توسط متخصصین داخلی و با یک سوم هزینه مشابه خارجی طراحی و ساخته شدند.

سرپرست دفتر تامین و تجهیز فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود : با توجه به طول بالای این تسمه نقاله ها توزیع بار مسافران روی آن ها به شکل بهتری انجام می شود و زمان ایستایی مسافر برای دریافت بار کاهش خواهد یافت و این امر در خصوص پذیرش مسافران هواپیماهای پهن پیکر که ظرفیت بالایی دارند حائز اهمیت است.

گفتنی است، پیش از این در اسفند ماه ٩٦ نیز با همکاری اداره کل عملیات فرودگاهی و ادارات تابعه ، یک تسمه نقاله ١٢٠ متری در قسمت غربی سالن ورودی ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آماده ونصب شده بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.