آمادگی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای سفرهای نوروزی

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تمهیدات صورت گرفته برای سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام (ره) را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، علی رستمی اظهار داشت از ده روز پیش جلسات ستاد عملیات سفرهای نوروزی با هدف افزایش رضایتمندی مسافران و روان سازی فرآیندهای اعزام و پذیرش در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکیل شد.

رستمی گفت: نوسازی نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، زیباسازی محیط داخل و بیرونی ترمینال و نصب تابلوهای راهنما بخشی از اقدامات انجام شده برای ایام سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با کلیه ارگان هایی که در فرآیند اعزام و پذیرش مسافر دخیل هستند افزود شیفت های کاری ویژه برای نیروهای حاضر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در ایام نوروز تهیه شده و دوره های آموزشی با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و مسافران نیز برای این افراد برگزار شده و از ٢٠ اسفند ماه و همزمان با شروع بازه سفرهای نوروزی در فرودگاه امام (ره) تیم های نوروزی در این فرودگاه مشغول به کار خواهند شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تا ششم اسفند ماه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) درخواست ٩٥٠ پرواز فوق العاده برای ایام نوروز داشتند و با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در فرودگاه آمادگی داریم تا به درخواست های شرکت های هواپیمایی برای پذیرش پروازهای فوق العاده پاسخ مثبت دهیم.

گفتنی است، بازه سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از ٢٠ اسفند ماه تا ٢٠ فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.