صدا و سیما و سازمان منطقه آزاد اروند همسو با هم در یک مسیر حرکت می‌کنند

مدیرکل صداو سیمای مرکز آبادان در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : صدا و سیما و سازمان منطقه آزاد اروند همسو با هم در یک مسیر حرکت می‌کنند.

به گزارش فرینا؛ این نشست همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن جلسات این سازمان و باحضور اهالی خبر صداو سیمای مرکز آبادان ، مدیر روابط عمومی و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

داریوش دبیقی با اشاره به اینکه رسانه‌ملی در جنگ نابرابر رسانه‌ای، وظیفه‌ای سنگین به عهده دارد؛ افزود: دفاع از حریم فکری، اعتقادی، فرهنگی، ارزشی و انقلابی مردم وظیفه سنگینی است؛ که به دوش ما بعنوان سربازان این جنگ نرم گذاشته شده است.

وی ادامه داد :ما از حمایت های بی شائبه سازمان منطقه آزاد اروند و شخص اسماعیل زمانی مدیرعامل این سازمان سپاسگذاریم چرا که اگر ایشان نبودند شبکه آبادان بروی ماهواره قرار نمی گرفت و این شبکه بین المللی نمی شد. همچنین گرفتن مجوز پخش ۲۴ ساعته برنامه های شبکه آبادان با مساعدت و همراهی سازمان منطقه آزاد اروند انجام پذیرفت .

دبیقی به افتخارآفرینی و کسب مقام ها و عناوین خبرنگاران و اهالی خبر صداو سیمای مرکز آبادان اشاره کرد و افزود: کسب این امتیازات برای مردم آبادان و خرمشهر است ؛ ما و سازمان منطقه آزاد اروند همسو با هم در مسیرسربلندی جمهوری اسلامی ایران قدم برمی داریم .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.