نقش رسانه در توسعه پایدار منطقه بی بدیل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشست مشترک با مدیرکل صداو سیمای مرکز آبادان گفت: نقش رسانه در توسعه پایدار منطقه بی بدیل است.

به گزارش فرینا؛ این نشست همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن جلسات این سازمان و باحضور اهالی خبر صداو سیمای مرکز آبادان، مدیر روابط عمومی و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

اسماعیل زمانی اطلاع رسانی از اقدامات مختلف را حق مردم منطقه آزاد اروند عنوان کردو افزود: خوشبختانه صداو سیمای آبادان با لشکری از سربازان شجاع و کارآزموده در دفاع از حریم فکری و افکارعمومی قدمی راسخ برداشته است.

زمانی با اشاره به اتفاقات پیرامون اجرایی کردن قانون حذف روادید در این منطقه آزاد تجاری عرصه را، عرصه هماوردی با رقبایی قوی و پرقدرت دانست و گفت: دشمن قصد دارد فرصت ها با تشویش اذهان عمومی و جنگ نرم به تحدید بدل کند که باید هوشمند بود.

وی تقویت بخش های مختلف بخصوص بخش عربی در صدا و سیمای مکز آبادان را مهم و ضروری دانست و ادامه داد: به اعتقاد من،این دیدار باید از دو منظر مورد توجه و مداقه قرار گیرد؛ یکی قدردانی از اقدامات انجام شده و دیگری تشریک مسایی که باید آن را سند چشم‌انداز فعالیت‌های بنیادین رسانه در ابعاد مختلف دانست.

در پایان این دیدار از تمامی اهالی خبر صدا و سیمای مرکز آبادان تقدیر و قدردانی شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.