ملاقات حضوری کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با سرپرست شرکت

جمعی از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ملاقات حضوری، مسائل و مشکلات خود را با رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت در میان گذاشتند.

به گزارش فرینا، جلسه ملاقات حضوری جمعی از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با رییس هیات مدیره و سرپرست مجموعه برگزار شد.

در این جلسه جمعی از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مسائل و مشکلات خود را با علی رستمی رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت مطرح کردند و در ادامه جلسه دستورات رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت برای اجرا به معاونین ابلاغ گردید.

رستمی در پایان این جلسه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی برای مدیران شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : رشد کیفی و کمی خدمات در مجموعه در گرو رضایت شغلی کارکنان است و از همین رو در تلاش هستیم تا در حد توان دغدغه های کارکنان را رفع نماییم.

وی گفت: در این جلسات کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) می توانند هر مساله یا مشکلی را که در حوزه کاری خود دارند بدون تعارف با مدیران مجموعه مطرح کرده و ما نیز در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی که داریم برای حل مشکلات اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ جلسات دیدار چهره به چهره کارکنان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مدیران شرکت به صورت ماهانه در ساختمان اداره کل این مجموعه برگزار می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.