اولین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان ـ جام  ارس برگزار شد

اولین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان - جام ارس با حضور رکابزنانی از 12 استان کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، اولین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان با عنوان جام ارس و با حضور ۹۵ دوچرخه سوار برگزار شد.

در این دوره از مسابقه، ورزشکارانی از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، فارس، گیلان، هرمزگان، کردستان، اردبیل، البرز، خراسان رضوی، مرکزی و یزد حضور داشتند.

مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان جام  ارس در پیست دوچرخه سواری منطقه آزاد ارس و در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

بر اساس نتایج اعلامی هیات داوران، در پایان یک رقابت مهیج، فرزاد خدایاری از کردستان، پرویز مردانی از آذربایجان شرقی و محمد پور شریف از منطقه آزاد ارس به ترتیب عناوین اول تا سوم  رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

 در رده سنی جوانان نیز محمد حسین امینی از  فارس به عنوان نخست دست یافت. در این رده، سبحان گنجی از  اراک، دوم و اسماعیل فاطمه کرد از کردستان سوم شد.

همچنین امید امینی به عنوان نفر برتر رکابزنان منطقه آزاد ارس در رده سنی بزرگسالان و علی قاضی زاده نفر به عنوان نفر برتر رکابزنان منطقه آزاد ارس در رده سنی جوانان انتخاب شدند.

اولین دوره مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان - جام  ارس یکی از ویژه برنامه های ورزشی جشنواره زمستانی ارس بود که در شهر جلفا برگزار شد. جشنواره زمستانی منطقه آزاد ارس تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت.

گزارش تصویری را اینجا ببینید

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.