مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

پیگیری مشکل بازاریان منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با بازاریان بازارچه مرزی ماکو گفت: با تمام توان پیگیر حل مشکل رکود بازارچه مرزی و رونق آن هستم و در این زمینه با تمام مسئولین مربوطه رایزنی کرده ایم.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی در این نشست با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصادی باید تدابیر ویژه ای برای معیشت و رفع مشکلات مناطق مرز نشین اتخاذ شود افزود: امروز سیاست کلی نظام بر حمایت از تولید ملی تبیین شده است که بدیهی است کاهش واردات را شاهد خواهیم بود. 

وی با اشاره به اینکه هیچ مسئول منطقه ای در خصوص ترخیص کالا از گمرک قصور نکرده است ادامه داد:  موضوع رونق بازارچه های مرزی مخصوصا برای شب عید را شبانه روزی پیگیری کردیم که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، گمرک ایران و دبیرخانه واردات کالاهای همراه مسافر برای رونق کردشگری و شب عید تا ۳۱ فروردین سال جدید آزاد شد ولی مشکل بازارچه با واردات کالا حل نمی شود. 

سلیمانی تصریح کرد: برای برون رفت از وضع رکود موجود در بازارچه های مرزی، با تمام توان از سرمایه گذاری بخش خصوصی ازجمله صنایع و تولیدی های خرد و کوچک حمایت می کنیم تا همان محصول و برند خارجی را در داخل منطقه تولید کنند و در این بازارچه ها عرضه نمایند. 

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.