دومین مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان ارس برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارس از برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان با عنوان جام ژئوپارک ارس در شهر جلفا خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: این دوره مسابقات تیراندازی با کمان سنتی با حضور تیم های چهار کشور ترکیه، آذربایجان، عراق و افغانستان و کمانداران تیم های الف و ب ملی کشورمان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات با مشارکت فدراسیون تیراندازی باکمان و هیئت تیراندازی باکمان آذربایجان شرقی در 16 و 17 اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

داداش زاده با بیان اینکه در تابستان سال قبل مسابقات کشوری تیراندازی با کمان های ریکرو و کامپوند در ارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال قبل برای اولین بار در ایران مسابقات تیراندازی با کمان سنتی نیز با شرکت پنج تیم خارجی شامل 2 تیم از ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان هر کدام یک تیم و چهار تیم داخلی (تیم ملی الف و ب، تیم منطقه آزاد ارس و تیم آذربایجان شرقی) برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: در این مسابقات 20 نفر ورزشکار تیم های خارجی و 20 نفر ورزشکار تیم های ملی ایران و همچنین 20 نفر اعضای تیم داوری و عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی ارس 16 اسفندماه جاری در آمفی تئاتر پارک شهر جلفا با اجرای برنامه های ورزشی و هنری آغاز شده و مسابقات در همان روز در محل مجموعه ورزشی تختی شروع می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.