اختتامیه جشنواره بین‌المللی رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون ایران با حضور سککوک و ملی فاند

هشتمین جشنواره بین‌المللی رباتیک، هوش مصنوعی و اتوماسیون ایران در ۳ بخش مسابقات رباتیک، نمایشگاه صنعتی و رویداد فناوری و نوآوری با تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف و حامیان این جشنواره به پایان رسید.

به گزارش فرینا، سروش صادق‌نژاد دبیر کمیته ملی رباتیک ایران با اشاره به میزبانی ایران در رقابت‌های جهانی رباتیک ۲۰۲۰ گفت: «در ۳ روز این رقابت‌ها، ۲۱ مقام اول ،۱۶ مقام دوم و ۱۵ مقام سوم داشتیم. در بخش رقابت‌های فنی و چالش‌هایی که برای تیم‌ها در نظر گرفته شد، ۸۱ مقام مختلف کسب شد. در این سه روز، ۱۰ سخنرانی از استادان برتر این حوزه را شاهد بودیم، همچنین دانشگاه‌های برتر کشور در غرفه‌ها به ارائه دستاوردهای خود پرداختند. در بخش نمایشگاه صنعتی هم شاهد حضور شرکت‌های نوآور حوزه صنعت و کسب و کار همچون سامانه ملی سککوک بودیم.»
در ادامه از تمامی نهادهای مختلف که در برگزاری این رویداد نقش داشتند و همچنین از حمایت ویژه دکتر باقری مدیرعامل شرکت توسن ایکامرس، تقدیر شد.
در این مراسم پروفسور بالتز، رئیس کمیته جهانی رباتیک با بیان اینکه برگزاری مسابقات در این مقیاس بدون تلاش‌های یک تیم کوشا امکان‌پذیر نیست، از دبیر کمیته ملی رباتیک ایران قدردانی کرد و افزود: «از دیدن لیگ‌های جدید خرسندم و امیدوارم به زودی شما را در مسابقات جهانی رباتیک کره جنوبی ببینم.»
در بخش دیگری از مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی رباتیک، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با تشکر از دست‌اندرکاران این رویداد گفت: «دانشگاه امیرکبیر در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی با سابقه طولانی توانسته نقش جدی و مهمی در این عرصه که تلفیق‌شده با فناوری است در کل کشور دنبال کند. امسال با توسعه بیشتر این فعالیت روبه‌رو هستیم. تلفیق دانش‌آموز و دانشجو و افرادی از دنیای صنعت و علم نشان می‌دهد که این حرکت رو به جلو بوده است.»
گفتنی است شرکت توسن ایکامرس با معرفی محصول سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) و ملی فاند در این جشنواره به عنوان حامی حضور فعالی داشت.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.