میزبانی ارس باعث ارتقای ورزش تیراندازی با کمان سنتی ایران شده است

رئیس کمیته کمان سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در حاشیه برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس، گفت: دو دوره میزبانی ارس باعث ارتقای وضعیت ایران در این رشته ورزشی از منظر جهانی شده است.

به گزارش فرینا، مجید عباس پور، افزود: میزبانی دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی در بالاترین سطح برگزار شده است و تیم های شرکت کننده، در سطح بسیار خوبی از آمادگی قرار دارند.
عباس پور گفت: در بین تیم های خارجی، ترکیه با ورزشکاران مدال آور جهانی شرکت کرده و رئیس فدراسیون این کشور نیز به عنوان مربی تیم در کنار ورزشکاران در منطقه آزاد ارس حاضر شده است.
وی با اشاره به حضور تیراندازان مطرح در تیم ایران، خاطرنشان کرد: سایر تیم ها نیز وضعیت خوبی دارند و در بررسی کلی مشخص می شود که سطح تیم ها و بازیکنان تا حد زیادی به هم نزدیک است.
رئیس کمیته کمان سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در بخش دیگری از صحبت های خود، گفت: مسابقات ارس باعث شده است که فدراسیون های ایران و ترکیه رابطه تنگاتنگی داشته باشند و برای نمونه فدراسیون ترکیه از تیم ایران دعوت کرده است که سال آتی در جام فتح این کشور که یکی از رقابت های مطرح بین المللی این رشته ورزشی است، شرکت کند.
عباس پور تاکید کرد: به دنبال کسب میزبانی مسابقات جهانی تیراندازی با کمان سنتی در منطقه آزاد ارس هستیم و ارس توانایی این را دارد که از رقابت های جهانی میزبانی کند.
وی در پایان اظهار کرد: استعدادهای بسیار خوبی در این رشته ورزشی داریم و می توانیم به آینده تیراندازی با کمان سنتی در ارس و ایران امیدوار باشیم.
گفتنی است، دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی، جام ژئوپارک ارس با حضور 40 ورزشکار از کشورهای ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان در طی دو روز در منطقه آزاد ارس برگزار می شود

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.