آمادگی کامل بندر امیرآباد در اجرای طرح گردشگری دریایی نوروز 98

معاون دریایی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: بندر امیرآباد با برنامه‌های مدون در اجرای طرح گردشگری دریایی به استقبال مسافران، در نوروز 98 می‌رود.

به گزارش فرینا، حبیب‌اله طالبی در جلسه هماهنگی ساماندهی طرح گردشگری دریایی که با حضور عوامل اجرایی و پشتیبانی با هدف ارتقای همکاری و تعاملات فی‌مابین دستگاه‌های ذیربط به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد، یکی از اهداف اجرای این طرح را ارتقای ایمنی گردشگری دریایی برشمرد و بر عدم ارائه خدمات تفریحی دریایی در شرایط نامساعد جوی و دریایی، جلوگیری از فعالیت و تردد شناورهای فاقد هویت و استفاده از شناورهای مناسب، مجهز و ایمن تصریح کرد.

طالبی بااشاره‌به‌اینکه دارا‌بودن زیرساخت‌های مرتبط با گردشگری دریایی می‌تواند رونق گردشگری منطقه را به‌همراه داشته باشد از احداث اسکله تفریحی، سکوی نگهداری جلیقه‌های نجات، تفکیک مسیر گردشگری دریایی ازطریق عملیات بویه‌گذاری و مبله‌کردن قایق‌های تفریحی خبر داد.

وی همچنین با‌ تأکید‌ بر انجام تبلیغات مناسب و شناساندن مکان‌های تفریحی و توریستی استان به مسافران نوروزی، خاطرنشان کرد: «تهیه بنر و بروشورهای حاوی مضامین ایمنی گردشگری دریایی، توزیع بروشورها بین گردشگران و مسافران مراجعه‌کننده به پلاژها و همکاری جهت تهیه نماهنگ‌های مرتبط با ایمنی گردشگری دریایی از اهم برنامه‌های بندر امیرآباد در این بخش است».

معاون دریایی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در‌پایان بندر امیرآباد را به‌عنوانِ الگویی موفق در اجرای طرح گردشگری دریایی عنوان کرد و بر آماده‌به‌کاری کامل مرکز هماهنگی نجات دریایی (‌MRCC) بندر با قابلیت پاسخگویی به‌صورتِ شبانه‌روزی، تشکیل تیم ساحلی نظارت بر فعالیت قایق‌های تفریحی، اعزام منظم و مدون شناور ناجی-1 به مناطق تردد شناورهای تفریحی تأکید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.