5 / تقدیر امام جمعه جلفا از ساخت هتل در کنار مرز ایران و جمهوری آذربایجان 

امام جمعه جلفا از ساخت هتل در کنار مرز ایران و جمهوری آذربایجان تقدیر کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در این منطقه بسیار مهم است. 

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم از جلفا، حجت الاسلام سالار سنجری در آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی و گردشگری منطقه آزاد ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در هتل امپریال ارس برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب با دشمنان از همه جهت‌ها تحت فشار بودیم، اظهار داشت: علی‌رغم انعطاف دولت تدبیر، همچنان دشمنی دشمنان کاهش نیافته است.
حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه 230 هزار شهید سند اقتدار و عزت ایران اسلامی است افزود: حقیقت تمدن غربی دنیا پرستی است اما انقلاب اسلامی قدرت نوظهوری بود که از ناتوی غربی و ورشوی شرقی عبور کرد و قدرت جدیدی را به برکت خون شهدا ایجاد کرد. 
وی با اشاره به اینکه عده ای معتقدند باید از سیاست و اقتصادمان ایدئولوژی زدایی کنیم گفت: خود اروپا بر پایه ایدئولوژی غربی پایه شده و انقلاب اسلامی تا فروپاشی مارکسیسم پیش رفت و لیبرالیسم را هم از اقتصاد خود پاک کرده و اقتصاد مقاومتی و اسلامی را توسعه خواهیم داد.
امام جمعه جلفا با تاکید بر اینکه آخرین جنگ ما با استکبار، جنگ اقتصادی است خاطر نشان کرد: اگر مقاومت کنیم و با اقتصاد مقاومتی پیش برویم، حتما پیروزیم. ما به یک مانیفست انقلابی برای سال‌های پیش رو نیاز داریم که بیانیه گام دوم نقشه راه است و باید از این مسیر برای رشد و توسعه استفاده کنیم چراکه وقتی ولی فقیه صحنه پیش رو را جنگ اقتصادی عنوان می‌کند، ما هم باید در این عرصه تمام قوای خود را به کار گیریم. 
حجت الاسلام سنجری با اشاره به اینکه امروز در جغرافیای انقلاب اسلامی ایران، «سرمایه گذاران عرصه اقتصادی» از جنس «سرداران عرصه جنگ» هستند، ابراز داشت: این سرمایه گذاران در بستر انقلاب اسلامی نقش ایفا می‌کند و برای این ایدئولوژی کمک می‌کند.
وی با تقدیر از ساخت این هتل در کنار مرز ایران، ادامه داد: سرمایه گذاری در این منطقه بسیار مهم است، چند صد متر بالاتر، پاسگاه مرزی است، جنس آن پاسگاه نظامی است و جنس این مکان‌های سرمایه گذاری پاسگاه اقتصادی در نقطه صفر مرزی است.
امام جمعه جلفا با تاکید بر اینکه امروزه عیار انقلابی بودن، به ریش و موقعیت و... نیست، تصریح کرد: عیار انقلابی افرادی که مدعی هستند، این است که اگر توانستیم تولید را افزایش دهیم و پیشرفت در عرصه صادرات داشته باشیم و اگر با ایجاد اشتغال زیرساخت اقتصاد را تقویت کنیم، انقلابی هستیم. عیار انقلابی بودن، تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید است لذا باید دست فعالان اقتصادی را به عنوان قهرمان بالا ببریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.