در سفر وزیر اقتصاد کشورمان به آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت؛

توسعه همكاری های كشاورزی، بانكی و ریلی تهران ـ باكو

توسعه همکاری های کشاورزی، بانکی و ریلی تهران ـ باکو در دیدار  وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر کشاورزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند در دیدار با "ایمان کریم اف" وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان در زمینه توسعه کشت فراسرزمینی، همکاری در بخش قرنطینه دام و امنیت غذایی، تبادل تجربه در بخش کشاورزی، عملیاتی کردن اسناد موجود بین دو کشور در بخش کشاورزی و همکاری در زمینه کشت گلخانه ای و کشت و صنعت تبادل نظر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین عصر امروز با "المان رستم اف" رئیس کل بانک مرکزی جمهوری آذربایجان به بررسی همکاری های بانکی، بیمه ای، مالی و زمینه های تسهیل امورات بانکی بین دو کشور پرداخت.

دژپسند در دیدار با "جاوید قربان اف" رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان هم در خصوص تکمیل دالان ریلی شمال ـ جنوب به ویژه راه آهن قطعه رشت ـ آستارا و توسعه همکاری های ریلی و اهمیت تکمیل دالان ریلی در افزایش حجم مبادلات تجاری به تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است؛ فرهاد دژپسند که برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان به باکو سفر کرده است، ضمن حضور در مراسم امضای اسناد و تفاهم نامه های این اجلاس، با دیگر مقامات جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.