رئیس جمهور در آیین افتتاح ۴ فاز میدان گازی پارس جنوبی:

افزایش روزانه ۱۰۰ میلیون متر مکعب تولید گاز در پارس جنوبی

رئیس جمهور هدف آمریکا از تحریم ایران را نگران کردن مردم از آینده دانست و با تاکید بر اینکه این تحریم ها جنایت علیه بشریت است اما آمریکا بداند ملت ایران در صف واحدند و سر فرود نخواهند آورد، گفت: آمریکا فکر می کرد تحریم، پیشرفت ما را متوقف می کند؛ ملت تاریخ ساز و ایثارگر ایران، آنها را مایوس کرد.

به گزارش فرینا،حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر یکشنبه در  آیین افتتاح ۴ فاز میدان گازی پارس جنوبی، با قدردانی از وزارت نفت، قرارگاه خاتم و همه مدیران، مهندسان و کارکنان بابت این افتخار آفرینی، اظهارداشت: از ۱۰ فاز، به فعالیت ۲۵ فاز در پارس جنوبی رسیدیم و با این ۴ فاز (13و 22،23،24 پارس جنوبی)، روزانه ۱۰۰ میلیون متر مکعب بر تولید گاز افزوده شد.

وی تاکید کرد: روز بزرگی برای ملت ایران و ضربه بزرگی به دشمنان این ملت است زیرا آمریکا فکر می کرد تحریم، پیشرفت ما را متوقف می کند؛ ملت تاریخ ساز و ایثارگر ایران، آنها را مایوس کرد.

دکتر روحانی با بیان اینکه از وزارت نفت، قرارگاه خاتم و همه مدیران، مهندسان و کارکنان بابت افتخار آفرینی امروز، تشکر می کنم گفت: تولید بنزین از آغاز دولت تدبیر و امید تاکنون، دو برابر شد.

رییس جمهور تاکید کرد: همه کارکنان دولت خادمان ملت هستند و همه افتخارات مربوط به ملت ایران است.

دکتر روحانی با بیان اینکه از ۱۰ فاز، به فعالیت ۲۵ فاز در پارس جنوبی رسیدیم گفت: دیگر نمی توانند با تحریم بنزین، ایران را تهدید کنند بطوریکه دولتی سالها قبل قیمت گاز را برای ایران ۹ برابر کرد اما امروز نیازی به کسی نداریم.

وی با اشاره به تحریم های امریکا گفت: تحریم آمریکا، جنایت علیه بشریت است و خوشبختانه برای ذخیره کالاهای اساسی از قبل فکر کرده بودیم.

رییس جمهور با بیان اینکه هر کس بخواهد بین ملت فاصله بیندازد، ضد فرمان الهی عمل کرده است گفت: مشکلات امروز مربوط به فرد و دولت خاصی نیست؛ اگر مدیریت ضعیف بود چطور علیرغم تحریم ۱۵ فاز پارس جنوبی را به نتیجه رساند.

وی به تشکیل کمیته ویژه ای در دولت برای حفظ محیط زیست مناطق اطراف پارس جنوبی اشاره کرد و گفت:سلامت مردم برای دولت در اولویت است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.