میزبانی از گردشگران نوروزی با 225 برنامه مفرح در ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در هفتمین جلسه ستاد خدمات سفر ارس گفت: برای ایام نوروز پیش رو 225 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در نقاط مختلف این منطقه آماده کرده ایم.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در جمع اعضای ستاد خدمات سفر گفت: علاوه بر آماده سازی اماکن تاریخی و تفریحی ارس، برنامه های مفرح فرهنگی، هنری و ورزشی در نوروز 1398 برگزار می شود.

نریمان افزود: در نوروز 1398 دو قطار رایگان با ظرفیت 1400 نفر روزانه از ساعت هفت صبح از تبریز به جلفا حرکت کرده و ساعت 18:30 بعد از ظهر همان روز مسافران را به تبریز باز می گرداند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه اقدام های مورد نیاز برای رونق صنعت گردشگری ارس انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به نتایج مثبت راه اندازی قطار رایگان تبریز-جلفا، بزودی قطار تهران ـ جلفا نیز چارتر می شود.

نریمان افزود: منطقه آزاد ارس در ایام نوروز با 45 هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا، خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی، 493 اتاق و هزار و 413 تخت و همچنین مراکز فرهنگی و ورزشی و کمپ های اقامت چادری سعی در تامین نیاز گردشگران دارد.

وی با بیان اینکه علاقمندی سرمایه گذاران خارجی به فعالیت در ایران و این منطقه بیانگر ارزیابی وضعیت اقتصاد ایران و آینده روشن این حوزه است، گفت: در سال 1397 بیش از 335 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری ارس انجام شده است.

نریمان در بخش دیگر سخنان خود از آغاز صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس خبر داد.

وی گفت: مالکان خودروهای پلاک ارس می توانند با اخذ معرفی نامه از مدیریت توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس و ارائه به اداره کل گمرک جلفا و دریافت پروانه ورود موقت نسبت به نصب پلاک به پلیس راهور منطقه آزاد ارس مراجعه کنند.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.